1. Blog

Blog Premier

Apartamentele noi, la un click distanta pentru generatia Millennials

Apartamentele noi, la un click distanta pentru generatia Millennials

20 septembrie 2018

Noua generatie da startul schimbarilor in spectrul imobiliar, iar aceasta constare este desavarsita de noile tendinte pe piata imobiliara din Romania, in ceea ce priveste noul val de cumparatori ai generatiei Millennials.

Potrivit Premier Imobiliare, agentia imobiliara numarul 1 in zona de Sud a Capitalei, publicul tanar, inca fraged in privinta achizitiilor cu repercusiuni pe termen mediu si lung, sintetizeaza procesul de cumparare prin aplicarea unor filtre prestabilite. De pilda, cei cu varste de pana in 25 de ani care cauta o garsoniera in Bucuresti sunt interesati de amplasamentul din proximitatea statiilor de metrou principale, in timp ce cumparatorii sponsorizati, partial, de terti (cu varste de pana in 20 de ani) sunt interesati ca locuinta sa se afle la mica distanta de mall-uri si institutiile de invatamant superior.

Accesul facil la piata imobiliara faciliteaza procesul de cumparare

Avand in vedere ca doua treimi din persoanele sub 35 de ani locuiesc in apartamente inchiriate, este posibil sa nu fie surprinzator faptul ca atat de multe inovatii au fost indreptate direct spre aceasta piata digitala. Rating-ul, dar si clipurile de vizionare ale apartamentelor tranzactionate de Premier Imobiliare devin instrumente utile pentru cuplurile interesate de un nou inceput.

Dar, potrivit unui studiu mai recent, 71% dintre adultii din Romania (de toate varstele) aspira la proprietatea asupra locuintei, astfel ca achizitionarea unui apartament constituie un adevarat obiectiv in randul multora. In timp ce tehnologia nu va inlocui niciodata interactiunea umana, care este importanta atunci cand faceti o astfel de achizitie semnificativa, aceasta ajuta la facilitarea procesului de cumparare.

Tehnologia de azi, apartamentul de maine

Tehnologia care face mai usoara cumpararea unui apartament este ceea ce va determina dezvoltatorii sa propuna o multime de oportunitati neexploatate tinerilor interesati de o achizitie. Bineinteles, investirea intr-o proprietate necesita mult mai mult angajament decat inchirierea uneia, insa principiile raman aceleasi. Potentialii cumparatori doresc sa acceseze serviciile in orice moment al zilei sau al noptii prin intermediul unui site web cu o interfata de utilizator usor de navigat si atractiva.

Este interesant de remarcat faptul ca, potrivit studiilor recente, 85% dintre tinerii din Romania rezerva sau vor lua in considerare rezervarea unei garsoniere sau a unui apartament online. Acestia pot accelera procesul printr-o comunicare bidirectionala si simetrica fata de un agent imobiliar. Instrumente usor de utilizat, cum ar fi un simulator de credite, pot facilita procesul decizional al noului val de cumparatori.

Piata imobiliara este traversata, la acest moment, de un nou val de cumparatori care se prezinta succint ca apartinatori ai generatiei Millennials. Acestia isi impun propriile seturi de asteptari in privinta unei locuinte, insa se remarca prin fapul ca pun pret pe calitate si nu neaparat pe costul achizitiei, spre deosebire de publicul matur al acestei industrii.

Nici un comentariu inca!

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.