1. Blog

Blog Premier

O zi din viata unui agent imobiliar

O zi din viata unui agent imobiliar

30 iulie 2018

Agentii imobiliari ii ajuta pe oameni in procesul de cumparare, vanzare si inchiriere de terenuri, locuinte, birouri si alte proprietati. In plus fata de reglementarile imobiliare si tendintele din acest domeniu, agentii imobiliari sunt insarcinati cu o multime de indatoriri si responsabilitati zilnice.

Unul dintre aspectele atragatoare ale activitatii de agent imobiliar este ca fiecare zi este diferita, iar raspunsul la nevoile in schimbare ale cumparatorilor si vanzatorilor inseamna adesea schimbarea anumitor elemente in ultimul moment. Desi fiecare zi este unica, exista unele activitati care se repeta de-a lungul unei zile din viata unui agent imobiliar.

Sarcinile administrative

Intr-o anumita zi, unele activitati ale unui agent vor produce venituri, in timp ce altele vor fi strict administrative. Sarcinile administrative includ in general actiuni precum completarea si depunerea documentelor imobiliare, a contractelor si a inregistrarilor de incheiere, coordonarea intalnirilor, crearea si distribuirea de pliante, buletine de stiri si alte materiale promotionale, crearea bugetelor pentru operatiunile lunare, trimestiale si anuale, mentinerea si gestionarea bazelor de date a clientilor, raspunsul la e-mailuri si apeluri telefonice, si nu in ultimul rand, extrem de important in aceste zile, actualizarea site-ului web si a profilurilor de social media.

Deoarece sarcinile administrative pot consuma destul de mult timp, multi agenti imobiliari angajeaza un asistent pentru a face fata acestor sarcini de zi cu zi. Acest lucru permite agentului sa isi foloseasca timpul mai eficient si in cele din urma sa fie mai productiv.

Gasirea clientilor
Gasirea clientilor este esentiala pentru succesul unui agent imobiliar. Fara cumparatori si vanzari, nu ar exista tranzactii, si prin urmare nu exista comisioane.

O modalitate populara de a gasi clienti este printr-o strategie de sfera de influenta care se focuseaza pe generarea de conduceri prin oamenii pe care agentul deja ii cunoaste, cum ar fi familia, prietenii, vecinii, precum si diverse contacte sociale.

Deoarece majoritatea oamenilor vor vinde, cumpara sau inchiria proprietati la un moment dat in viata lor, fiecare persoana pe care un agent o intalneste este un potential client.

Asta inseamna ca o zi a unui agent imobiliar include adesea intalniri si convorbiri cu o multime de oameni, oferind carti de vizita si organizand aceste informatii de contact pentru o retea in crestere. Intalnirea cu oamenii si distribuirea cartilor de vizita reprezinta doar un pas in cultivarea unor noi relatii.

Dupa efectuarea primului contact, este important pentru agentii imobiliari sa stie cum sa mentina legatura cu acesti clienti prin e-mailuri sau anumite mesaje standardizate.

Lucrul cu clientii
Indiferent daca lucreaza in numele cumparatorilor sau vanzatorilor, agentii imobiliari petrec de obicei timpul in fiecare zi lucrand direct cu clientii.

Agentul unui om care doreste sa vanda o casa, de exemplu, poate petrece timpul pregatindu-si o prezentare a respectivului imobil pentru viitorii clienti, facand poze proprietatii si organizand casa astfel incat aceasta sa arate bine.

Un agent al cuiva care doreste sa cumpere o casa, pe de alta parte, poate petrece timpul cautand prin lista de proprietati pentru a gasi una corespunzatoare cu ceea ce cauta clientul respectiv.

Nici un comentariu inca!

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.